Pieczątki Nomo

Szukając w internecie pieczątki o nowoczesnym designie trafiłam do sklepu internetowego AMB. Tak się złożyło, że pieczątka, która mi się spodobała akurat była w cenie promocyjnej, nie zastanawiałam się wiec długo i zamówiłam pieczątkę Nomo. Sklep AMB oferuje tanie pieczątki różnego rodzaju – pieczątki imienne, firmowe, kolorowe, księgowe i wiele innych w różnych kształtach i rozmiarach do wyboru. Wybrana przeze mnie pieczątka Nomo to automat o nowoczesnym designie, którym stempluje się bardzo przyjemnie ze względu na cichą i lekką pracę. Odbicia są wysokiej jakości – doskonale odzwierciedlają szczegóły wzoru. Pieczątka jest wykonana bardzo precyzyjnie, charakteryzuje się dużą wytrzymałością, a jedno uzupełnienie tuszu pozwala wykonać ponad  20.000 odbić. Jestem bardzo zadowolona z zakupu, polecam każdemu zakup pieczątki online w sklepie internetowym AMB!

amb-pieczatka-firmowa-nomo1-390x390

Dodaj komentarz