Pieczątka firmowa Modico 4

Modico 4 to pieczątka, która od razu przypadła mi do gustu. Już jakiś czas temu miałam okazję skorzystać z oferty sklepu internetowego AMB. Byłam bardzo zadowolona z zakupu dlatego teraz, gdy muszę zmienić pieczątkę postanowiłam skorzystać z oferty tego sklepu ponownie. Modico 4 to pieczątki wykonane są z miłego w dotyku materiału o ciekawej kolorystyce. Oprawka jest dostępna w kilku bardzo udanych kolorach: niebieskim, wiśniowym, zielonym, czarnym i granatowym, ja wybrałam zieloną. Wymiar płytki tekstowej wynosi 27/67 mm, co oznacza że na płytce tekstowej zmieści się do 8 wierszy tekstu. Pieczątki automatyczne Modico 4 to nowoczesne wzornictwo i znakomita jakość odbicia. Bez uzupełniania tuszu można wykonać tym modelem kilkanaście razy więcej odbić niż tradycyjnym automatem. Stempel jest wyposażony w pełnowymiarowe i estetyczne okienko indeksowe. Tusz uzupełnia się w prosty sposób, bez konieczności wymiany  poduszki. Polecam wszystkim zakupy w sklepie internetowym AMB, można tu kupić pieczątki lekarskie, pieczątki okrągłe, datowniki, pieczątki beztuszowe i wiele innych.

amb-pieczatka-firmowa-modico41-390x390

Dodaj komentarz